Örömmel vettem tudomásul, hogy állandóan érdeklődsz irántam, Köszönet! Már hosszú idő óta szeretgetsz, ápolgatsz, kedves Olvasó!
 

Imádom, ahogyan érzéssel és finoman végigsimítasz, belém "bámulsz" a kerek szemeiddel. A-tól Z-ig, ha figyelmesen követed soraim, szinte mindent megtudsz belőlem Magadról, a suli diákjairól, és a körülötted zajló eseményekről.
 

 Azt szeretném, ha az idén minél több számommal randizgatnál. Találkozhatnánk minden hónapban egyszer (júniusig), esetleg ünnepi különkiadásaimmal. Ugye jó lenne? Okosodhatsz, ügyesen formába öntött témákról olvashatsz, informálódhatsz, büszkélkedhetsz és néha játszhatsz, ha továbbra is mellettem voksolsz! Általam üzenhetsz társaidnak, kedvenc tanáraidnak, akiket túlságosan szeretsz, imádsz, esetleg azoknak is, akiket kevésbé kedvelsz, s ezt "ciki" lenne a szemükbe mondanod.
 

 El kell árulnom, nem vagyok egy könnyű eset, rendszeresen sok fejtörést okozok a megálmodóimnak. Kemény munka összehozni engem, ezért kérlek, hogy becsülj meg, s ha véleményed van rólam, tolmácsold azt az én ügyes és szeretetreméltó szüleimnek, a sok mamámnak s papámnak! Rendben?!
 

 Remélem, mihamarabb találkozunk! Sikeres tanévet kívánok Neked!... Te is nekem?... Kedves Tőled, köszönöm! Viszontlátásra egy hónap múlva!

  RIKKANCS
  (KRISZTA, 4.C)  


 

A bejegyzés trackback címe:

https://rikkancs.blog.hu/api/trackback/id/tr181166652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása